.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبر خوش مدیرکل اداری و مالی استانداری مازندران به کارکنان قراردادی :
حقوق نیروهای رسمی و قراردادی برابر می شود
شمال نيىوز: مدیرکل اداری و مالی استانداری مازندران گفت که حقوق نیروهای رسمی و قراردادی در برنامه ششم توسعه همسان سازی می شود....

شمال نيىوز: مدیرکل اداری و مالی استانداری مازندران گفت که حقوق نیروهای رسمی و قراردادی در برنامه ششم توسعه همسان سازی می شود.

به گزارش شمال نیوز، مرتضی ناصحی افزود: این مصوبه در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اکثریت آراء مورد تایید قرار گرفته و در لایحه برنامه ششم گنجانده شده است .

وی گفت : در شرایط فعلی حقوق و مزایای نیروهای رسمی و غیر رسمی تفاوت هایی با یکدیگر دارند که برخی اعتراض های نیروها را نیز در پی داشته است.
ناصحی افزود : با تصویب این بند از لایحه برنامه ششم توسعه از لحاظ قانونی برای دولت الزام آور می شود که پس تایید برنامه، این مصوبه را اجرایی کند.
مدیرکل اداری و مالی استانداری مازندران این بند از مصوبه لایحه برنامه ششم را یکی از مهم ترین مصوبه های قانونی در دفاع از حقوق کارکنان رسمی و غیر رسمی استان اعلام کرد.

استان مازندران حدود 61 هزار کارمند رسمی و قراردادی دارد که برآورد می شود حدود 2 هزار نفر از این نیروها قراردای باشند که با تصویب این بند از قانون برنامه ششم از مزایای آن بهره مند شوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شرکتی بدبخت 10 آبان 1395
با سلام پانزده سال دریکی از بانکهای دولتی داریم کار میکنیم بصورت شرکتی هنوز که هنوزه تبدیل وضعیت نشده ایم حتی بیشتر از کارمندان رسمی هم ازما کارمیکشن بالای 70 درصد تعدادهم تحصیلات دانشگاهی دارن حتی چند مورد مدرک دکترا دارن ولی به صورت شرکتی آبدارچی هستن هرساله قول هایی میدن ولی خبری نیست شما رو به همین ماه عزیز قسم اگه کاری نمیتونین بکنین لااقل ما رو مسخره نکنین .....
نا شناس 10 آبان 1395
مدیر جان اشتباه نمیکنی؟؟
دانشگاه علوم پزشکی نزدیک 3 هزار نیروی قراردادی داره!!!!!!
علی 10 آبان 1395
خوشبحالشون
بس تکلیف نیرو های شرکتی ادارات چی میشه با این حقوق هاشون؟؟؟؟؟؟؟
AS 10 آبان 1395
جناب آقای ناصحی ما تعریف شمارو زیاد شنیدم ولی از وقتی که اومدین هم اضافی کاری ما کمتر شده هم قرار بود مبلغی رو که به کارمندای قردادی بدن قطع شده حالا چراشو نمیدونم .
نا شناس 10 آبان 1395
بايد ديد جسارت و جرات شما در اعمال اين موضوع چقدره!
یارعلی 9 آبان 1395
با سلام.
ضمن تقدیر از زحمات این دوست عزیز ؛
بهتر آن نیست ! به جای اینکه این حقوق (کم به نسبت گرانی و تورم و مسائل دگر) را هی به رخ این کارمندان ننه مرده بکشید ، شرایط رفاهی ، درمانی ، شرایط کاری ، شرایط سازمانی را بهبود بخشید؟!
امروزه ممالک توسعه یافته به سمت بالا بردن سطح معلومات و دانایی و دستیابی به فنون کارکنان دارند.
البته نمی خواهم بگویم همه چیز تقصیر این آقایان است اما به جای اینکه این مسائل پیش پا افتاده را پیگیری کنید ، واقعاً مسائل مهم تری هست که می شود بدون سیاسی کاری پیگیری کرد.
بار دگر هم از زحمات کشیده شده تقدیر و از کاستی ها ناراحتی را ابراز می کنم.
موفق باشید.
جوان ایرانی 9 آبان 1395
با سلام خدمت مدیرکل محترم اداری و مالی استانداری مازندران
حرف شما بسیار خوبه نیروهای قراردادی به حق نگرفته چند ساله می رسند . ولی خودتان با مکاتبه چند باره و حضور در فرمانداری ها و بخشداری ها می گویید نیروهای شرکتی مامور به خدمت را اخراج کنید یا اتمام ماموریت آنها را بزنید . نیروهایی که اگر برای کار کشیدن زیاد در مجموعه از آنها استفاده نشود نمیتوانند در شرکتهای طرف قرارداد فعالیت کنند یا پشتوانه ای برای ماندن ندارند . نیروهایی که اگر شما کار کردن در وزارت کشور را از آنها بگیرید شهرداری ها و شرکت های دهیاری ها و ... آنها را بکار نمی گیرند . مگر اینان کسانی نیستند که با کمترین حقوق بیشترین کار را در مجموعه وزارت کشور می کنند و یا ایرانی نیستند . آیا آنها برای شما هیچ ارزشی ندارند . از زمانی که دکتر روحانی بعنوان رییس جمهور انتخاب شدند در بحث اشتغال جوانان و یا ثبات شغلی نیروهای شرکتی نه تنها هیچ اقدامی نشد بلکه شما بعنوان مدیر کل امور اداری استانداری دولت دکتر روجانی در فکر بی نان کردن زن و بچه کسانی هستید که امید زندگی شان به همین آب باریکه است . لطفا دست ما را بگیرید ... به فکر پاهایمان نباشید که دیگر توانی نیست برای ادامه دادن این شرایط سخت ...
رونوشت : استاندار محترم جهت استحضار
شرکتی بدبخت 9 آبان 1395
شمال نیوز محترم چیز بدی ننوشتم که ..... من واقعیت رانوشتم شما راهم قسم میدم که درد دل مارو اطلاع رسانی کنید لااقل شما با ما باشید حاج آقای عزیز....
قراردادي 9 آبان 1395
ايول اله حاج آقا ناصحي مثل هميشه خوش خبر باشي انشااله
... 9 آبان 1395
شما 100 تو.من طلب ماهانه كاركنان قراردادي استانداري رو بده مابقي پيش كش؟؟؟؟؟؟!!!!!!
جوان ایرانی 10 آبان 1395
جناب آقای رمدانی لطفا نظر بنده رو منتشر کنید ...
انشا ا... استاندار محترم مطالعه کنند . انشا ا... دکتر نوبخت مطلع باشند .
انشا ا... دکتر روحانی بخواند و بداند در آستانه انتخابات در استان با این ها بر خلاف زحمات او تلاش می کنند
اکبر بازاری جامخانه 11 آبان 1395
سلام خدمت هم استانی های عزیز
جناب آقای ناصحی حرف نمی زنند و اگر حرفی زدند و قولی دادند حتما به قول خود پایبندند. من خودم شاهد بودم برای اقشار اسیب پذیر جامعه از هیچ کوششی فرو گذار نبودند. ایشان مرد عمل و مدیر لایق و شایسته ای هستند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.